Instaforex
Instaforex

TF15 chart


cuba lihat di tf15 ini kepada student saya yang baru saja mengikuti my seminar..........saya ada katakan dalam seminar/kursus saya mengenai 10 perkara confirmation saya.........tentu anda masih ingat bila melihat tf 15 ini...!! saya cuma bagi hint tapi saya percaya yang terus melihat pagi tadi akan membuat 200 pip long melihat confirmation itu...Tahniah sekiranya anda melihat dan mengamalkan .....Kalau tak faham lagi mungkin anda boleh email or call saya ...coz it bonus ..and then its totally confirm..

cuba lihat di tf15 ini yg mana satu yg saya maksudkan.......!!!!!
ps......mesti anda tahulah..!!!hehehe.

oh ya by the way semalam forecast saya dah kena untuk target semalam ..so yg short all the weekend profit.Panduan saya hanya melihat pada tf15 dan tf5M. Ini pun last seminar hari sabtu dan ahad baru-baru ini saya jelaskan kita akan drop ke area tersebut..!!!

oh ya signal bagi yang berminat boleh mendaftar masih terbuka .........saya percaya yg telah melihat SS saya tidak akan teragak-agak untuk melanggan ...."say no to red pip.Its my GOALS"
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL