Instaforex
Instaforex

Ex-Student( EFS v2)

Bagi my ex-student sila email kepada saya maklumat berikut dengan details sekiranya ingin mengikuti Kursus/Seminar (refreshment) dan EFS v2..Kegagalan anda memenuhi syarat yg saya tetapkan tidak akan membuatkan anda diterima masuk untuk mengikuti my refresh dan sistem baru EFS v2..

maklumat yg perlu anda hantar kepada saya...!!!!

Nama Lengkap :
Email :
No Tel :
Asal :
Tarikh Mengikuti Seminar saya Dulu :
Tarikh Kursus/Seminar ingin diikuti(rujuk lawam web):
Gambar passport(wajib attach) bersama butiran di atas.

Send kepada willcarefx@gmail.com

Selepas hantar wait email dan call dari saya untuk confirmation kerana tempat sangat terhad...!!!!

sekali lagi saya tidak menerima walk in....NO walk in ketempat seminar/kursus tanpa confirmation kerana tempat sangat terhad. Sekiranya masa/tempat yg anda request telah penuh pada waktu tersebut, anda akan di panggil untuk next seminar..harap bersabar semua akan dapat mengenali sistem baru kita ini EFS v2 .

saya tidak akan menghantar template sistem ini melalui email ...kerana bagi saya itu bukan caranya..penerangan secara detail dan informatif amat perlu supaya anda faham cara mengunakan sistem ini.

regards...willcare.
Sekali lagi EFS v2 ialah hadiah kepada anda yang menyokong saya selama ini...!!!!dari EFS v1 lahirlah V2.

Bagi mereka-mereka di luar sana saya mahu anda jadikan forecast dan analisis saya di blog ini sebagai panduan dan ukuran sebelum mengikuti seminar/kursus saya. Anda boleh fikir sendiri, nilai sendiri dan tentukan sendiri, bila anda telah.. dan.. telah berpuas hati dan telah berfikir 2000 kali barulah anda masuk ke Kursus/Seminar saya..Jadi tidak perlunya timbul isu-isu di sini..ADIL bukan..!!!!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL