Instaforex
Instaforex

Cuba lihat


Inilah yg saya katakan short on rallies...saya ingat dah ratus pip anda dapat..sejak pagi tadi hasil dari analisa saya...!!!!

Sekali lagi tahniah dari saya..

Harap selepas ini yg ingin masuk Kursus/Seminar saya jadikan analisa/forecast harian saya di sini sebagai penentu untuk membuat keputusan. Kerana bagi saya anda tentukan, anda boleh pikir sendiri anda boleh putuskan sendiri. Tidak perlu dijadikan isu di sini...

Kerana saya mengunakan analisis/forecast harian saya sebagai bukti bahawa anda layak untuk mendapat seorang mentor yg berwibawa dalam membimbing anda!!

Lu pikirlah sendiri seperti kata nabil juara lawak ASTRO...!!!!

semoga analisis saya di sini akan menambahkan lagi pip-pip menghijau buat anda..!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL