Instaforex
Instaforex

Confirm

Tahniah lah pagi-pagi ada few student yg melihat apa yg saya katakan dalam kelas/Seminar baru-baru ini. Last jumaat short from top and then bila melihat confirmation pada tf15 long from the bottom. Itu adalah confirmation yg tak boleh lagi kita pertikaikan pada tf15 tadi...!

Kepada yang ingin melanggan signal saya tawaran harga promosi tersebut akan saya tutup pada
7hb November 2008(JUMAAT jam 12 Malam). Kerana selepas tarikh tersebut signal harga akan saya naikkan kepada RM100 sebulan atau RM300/3 bulan. Kepada mereka-mereka di luar Malaysia harga langganan promosi ialah USD40/month atau USD120/3 month . Anda boleh membayar dengan mengunakan PAYPAL, E-GOLD-LIBERTY RESERVE, dan Credit card.

...........Mari bersama saya meraih pip .......biar saya yang mempermudahkan bagi anda. Anda boleh menyertai Kursus/Seminar saya, tetapi bagi yang berminat untuk signal anda juga boleh melanggan signal saya. Bagi mereka yg berminat mendapatkan ebook saya anda juga boleh memiliki ebook hasil tulisan saya sendiri. Di mana di dalamnya saya mendedahkan mengenai 10 perkara confirmation trade saya. Dimana bila anda mengikutinya peratus winning percentage anda adalah 98%. Dapatkan ebook saya dengan tawaran harga promosi RM98 sahaja...Edisi terhad dan ini akan saya official launch and delivery pada next week.!!Harga promosi ini terhad kepada 100 orang pertama sahaja!!!!Ini lah pertama kalinya sejak sekian lama saya melancarkan ebook saya.!!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL