Instaforex
Instaforex

Tahniah...dan Tahniah

Dari semalam dan last week saya katakan tentang short on rallies..short on rallies..short on rallies tentang pair ini GBP/JPN ini..Tahniah yg dapat green pips

Saya katakan pair ini VERY-VERY STRONG BEARISH..weekly chart dan monthly chart very bearish.. cuba lihat balik apa yg saya katakan tentang pair ini sejak 2-3 hari dan minggu lepas.

Saya dah short on rallies dah sejak itu kerana saya tahu trend kita bearish. Harap anda tahu melihat trend dan tahu halatuju trend...trend is our friend jangan lawan..tetapi ramai juga di luar sana tidak tahu bagaimana hendak mengenal pasti trend..dan mengambil peluang dari kejatuhan GU, UJ dan GJ ini..ini bukan 100 pip, bukan 200 pip tetapi beribu-ribu pip di depan mata anda terjadi begitu saja. Mudah2an anda mendapat profit dari semua ini..

Regards

willcare..
sentiasa dan always green pip sejak rallies ini bermula......semoga anda juga begitu..!!!
ps.Tahniah dan terima kasih yg mendaftar untuk Kursus/Seminar saya esok saya andaikan anda masuk kerana analisa/forecast yg saya berikan di sini..kerana keyakinan anda terhadap saya bahawa saya boleh membimbing anda..!!!kita jumpa di sana!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL