Instaforex
Instaforex

Ex-Student EFS v1

Ok kepada mereka-mereka yang telah menghantar permohonan untuk signal dari wilcare anda akan di maklumkan kelak mengenai terma dan syarat signal willcare. Terima kasih di atas kepercayaan yang anda telah berikan kepada saya. Saya akan mencuba yang terbaik supaya semua memperolehi profit dan berkat dari hasil analisa dan signal yang saya keluarkan.

Kepada ex-student EFS v1 saya menggalakkan dan mengalu-alukan anda mengikuti kelas/refreshement saya. Sekiranya anda berminat bolehlah menghubungi saya ......!!Boleh menambahkan ummphh pada skill trading anda!!! Kita telah melancarkan EFS v2.

Kepada mereka di luar sana yang berminat belajar atau menyertai Kursus/Seminar willcare saya menggalakkan anda berfikir dulu dalam-dalam bila anda telah yakin, puas hati dan telah berfikir 1000 kali barulah anda tentukan samada untuk menyertai anjuran seminar saya. Carilah maklumat sejauh mungkin sedalam mungkin supaya anda benar-benar puas hati dan benar-benar mendapatkan seseorang mentor yang boleh membimbing anda!!!

Ilmu di internet terlalu luas dan banyak boleh anda dapatkan dengan percuma......apa yang anda perlukan ialah sedikit usaha dan kerajinan dalam memproses maklumat dan ilmu yang sesuai untuk anda. Banyakkan latihan dan pemerhatian .......dan Losing itu its a part of trading ..Tetapi saya percaya kalau anda sabar, tekun, disiplin dan menerapkan money management anda pasti berjaya. Its not about berapa banyak pip yang kita bole buat ..its about berapa lama kita boleh bertahan dibidang ini.

WillCare…..

Attitude, Discipline And Emotions…..

It’s Not In Indicator, It is fighting with your self, Fighting for Discipline, Againts Greed, Fear …………..Blind Entries!!!!

ps........congrat rasanya anda telah mendapat pip hijau.............!!!!!hasil analisa saya sebentar tadi ..!!!!kepada ex-student saya please...masuk seminar/refreshement. Buka mata hati anda!!saya masih care!!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL