Instaforex
Instaforex

Dari Meja Willcare

Kelebihan Mengikuti Seminar/Kursus EFS v2 Bagi Peserta Baru Dan EX-Student

Tidak perlu anda pertikaikan lagi, anda telah melihat dan anda boleh tentukan sendiri melalui Analisa, Forecast dan Signal harian saya di BLOG ini telah memberi pip-pip hijau kepada anda. Saya bukan mengatakan 10 pip dan 50 pip. Sekiranya anda boleh mengira selama sebulan ini Analisa dan forecast serta signal saya di sini (BLOG) sudah memberikan anda beribu-ribu pip. Memberi Satu gambaran dan satu panduan JELAS mengenai halatuju market dari pelbagai sudut/perspektif dan timeframe.

Saya ingin memberi tawaran terbuka kepada peserta baru dan ex-student(EFS v1) yang telah mengikuti Seminar/Kursus EFS v2. TAHNIAH ..TAHNIAH...TAHNIAH Anda secara langsung akan saya serapkan ke dalam my personal private forum.
Apa bezanya Private FORUM dan BLOG analisa/forecast di sini..

  1. Support ( MEMBERSHIP) yang lebih menyeluruh selama 3 bulan
  2. Forecast dan Analisis yang akan selalu saya update di mana lebih detail dan lebih informatif.Bukan saja pair GBP/JPY tetapi pair-pair GBP/USD, USD/JPY, EUR/JPY , EUR/USD Dan pair-pair lain.
  3. Kaedah pembelajaran dan GUIDE secara berterusan secara langsung dari saya
  4. Analisa dan Forecast di private FORUM akan menjadi satu keutamaan dari BLOG,lebih detail, lebih kerap dan pastinya lebih pip hijau.
  5. Refreshement ke Kursus/Seminar Menjadi satu keutamaan Bagi Anda.
  6. Saya percaya bimbingan 3 bulan secara berterusan dari saya akan memberikan anda satu kelainan, satu keyakinan, satu semangat dan satu harapan baru..DI mana selepas itu ANDA BOLEH buat Trading dengan baik dan boleh melihat halatuju market dengan lebih jelas dan terang.

Cuba anda lihat analisa saya semalam ...........
Walaupun lambat saya postkan tetapi GBP/JPY dan EUR/USD telah memberikan anda beratus pip dan pip hijau.Bayangkan Sekiranya anda di dalam private FORUM saya.Pastinya anda menjadi satu keutamaan.

Kepada ex-student EFS- v1 yang masih berminat dan masih ingin join my personal private forum jangan malu dan segan anda boleh mengikuti dulu refreshement dengan menyertai Kursus/Seminar Saya dan EFS v2. Selepas itu barulah anda masuk ke new private forum.
Bagi peserta baru anda boleh berfikir lagi, anda masih boleh menilai lagi dan ANDA boleh terus berfikir dan berfikir untuk 1000 kali pun sebelum menyertai mana-mana Kursus dan Seminar Saya. Kerana saya ingin anda berfikir ...Apakah saya layak... Apakah saya boleh menjadi MENTOR dan Pembimbing Bagi Anda.

Trading menjadi lebih mudah bila anda mendapat bimbingan dan GUIDE langsung dari MENTOR yang baik..!!Renung-renungkanlah...!!
Anda boleh terus menafikan , perasaan anda boleh terus memberontak tapi yang jelas dan yang pasti, faktanya ....SAYA telah membuktikan DI sini melalui

FORECAST, ANALISA DAN SIGNAL harian di http://www.willcare.blogspot.com/


FAKTA-Tahukah Anda bahawa saya adalah seorang PENGAJAR FOREX dan antara mereka –mereka yang berani memberikan analisa, forecast serta signal di PUBLIC terbuka (BLOG) kepada orang ramai. Supaya anda boleh menilai sendiri keupayaan dan kredibiliti saya. Menilai secara terbuka..!!!!
kepada ex-student(EFS v1).... jangan lupa send pic dan maklumat diri dengan lengkap bagi mengikuti Kursus/Seminar EFS v2 dan sekaligus refreshment. Siapkan diri anda kepada sesi pemantapan yang pastinya membuka minda anda..!!!(jangan ketinggalan..! kerana saya masih still CARE..)Tempat terhad dan pastikan anda masuk ke personal private FORUM banyak kelebihannya!!!!

Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL