Instaforex
Instaforex

GBP/JPY


Key level/key point bagi pair ini terletak pada support dan resistance yang saya tunjukkan disini . Break Upper TL tersebut kita akan melihat price ini membuat retracement dari last bearish move dari 147.76 ke low 143.59......

ok maaf bagi yang melanggan signal saya harap bersabar............yang telah request dan send email dari saya sebelum 7hb(12 Malam) akan mendapat harga promosi tersebut base dari email/Tarikh email yang anda hantar. Harap bersabar begitu juga dengan ebook tersebut. Saya masih berbincang dengan provider/penyelia sms sebab saya mahu anda menerima signal tersebut melalui sms dengan pantas. Bagi ramai mereka di overseas harap bersabar ok.......saya akan maklumkan kepada anda secepat mungkin.


ps.......sekali lagi maaf chart di atas lambat send tengah2 nak post chart ini telah break resistance...but dnt worry saya percaya bila signal i dah jalan semua information dan signal di hantar dengan cepat dan pantas ke telefon bimbit anda!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL