Instaforex
Instaforex

GBP/JPY update



Inilah gambaran yg dapat saya berikan pada tf15 ini yg saya lihat menceritakan segala sesuatu mengenai halatuju pair ini hari ini..Price kini berada pada falling wedge patttern ini lihat pada trendline kuning atas dan bawah..dan price berada pada level TL kecil di dalamnya. Saya menandakan line hijau dan kuning tersebut sebagai area/level strong support dan resistant yg perlu dilepasi oleh price ini untuk move ke atas atau move ke bawah. Bulatan hijau itu. Sekiranya price berjaya break line hijau tersebut saya percaya next level ialah pada upper TL di atas(kuning) tapi jangan kita lupa bahawa kegagalan price tersebut break pada UTL di atas akan menyaksikan price ini test low balik.Begitu juga sebaliknya di bawah.

So sebarang panduan saya akan jadikan pattern ini sebagai guideline hari ini..
Good luck what evet what i can tell u .....weekly dan monthly very-very bearish ..and till last 2 days cara saya main/trade pair ini ialah short on rallies...Saya juga tidak menafikan bila-bila terjadinya bounce up dan retracement..so please be double carefull ok guys..!!

willcareforex-senangnyaforex.com

ps..anyway good luck and semoga hari ini memberikan pip-pip hijau buat anda.
ps...saya menggalakkan anda buat TL seperti yg saya lukis di atas supaya anda boleh lihat gambaran sebenardan bandingkan dengan chart masing-masing.
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL