Instaforex
Instaforex

GBP/JPY update


Ok ini yang saya lihat .....seperti saya katakan tadi price bagi GBP/JPY ini berada pada area/level kritikal atau point yang paling penting ..kerana ini adalah level/area very strong resistant..Sekiranya price ini boleh mengalahkan level/area ini 176.37/50(dot-dot biru-strong area) kita akan melihat price ini heading ke area di atas yang saya tandakan dot-dot tersebut. Kerana apa yg saya lihat sekarang ini semacam terbentuk pattern AB=CD di situ..point D completed ialah pada 184.34. Walauapa-apapun saya akan menjadikan level fibo di atas sebagai taking level taking profit.

So seperti saya katakan level ini adalah area key point sekarang ini yang menentukan halatuju trend ini minggu ini dan minggu hadapan.
Failed to break strong resistant ini mungkin kita akan melihat minor retracement b4 try heading up again..!!

Today im bullish for this pair...

so jangan lupa perhatikan betul2 chart ini ok see u london open..!!!



Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL