Instaforex
Instaforex

SUPPORT AND RESISTANCE(S/R)



Inilah gambaran S/R yg dapat saya lihat berdasarkan situasi sekarang ini...Price masih berada di area/level yg saya katakan dan mark dari awal pagi tadi sebagai very good support dan resisance ataupun dengan lebih tepat lagi orinal S/R. Rujuk pada chart di atas. Inilag cetita di sebalik halatuju pada pair ini saya lihat akan memberi gambaran sebenar kepada perjalanan pair ini seterusnya..Sekiranya level/area ini kekal/hold sebagai good support....saya percaya price ini akan move level seterusnya pada upper TL dan rujuk juga pada chart-chart yg saya hantar sebelum ini. Ini kunci samada price ini turun untuk minor retracement atau continue untuk next level resistance.

Seperti yg saya katakan tadi saya masih melihat bullish bagi pair ini ...kunci dan panduan yg akan saya jadikan ukuran di sini ialah level middle tersebut..sekiranya price ini boleh break level ini ...next sila rujuk dan lihat pada chart yg saya send pagi tadi...(hehe).So watch out and happy trading semoga post saya ini dapat sedikit memberi gambaran buat anda semua..
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL