Instaforex
Instaforex

S/R Key Level/Point



chart atas saya akan tunggu untuk truely breakout dengan merujuk pada tf kecil tf 5 dan tf 15 Minit......So price saya percaya akan ranging dalam area tersebut sehingga salah satu TL tersebut break...!!untuk halatuju trend kita pada hari ini.....!!


Inilah gambaran sebenar Trending bagi pair ini............yang saya tandakan tersebut adalah main support dan resistance . Price berada di tengah-tengah line tersebut. Sekiranya price boleh break support(red line) kita akan melihat pair ini akan test low balik area 138.99 dan mungkin juga kita akan melihat 136.05/134.51/132.30. So level support pada tf30 yang saya send tadi akan juga saya ambil sebagai key point sekiranya break.......!!

bawah adalah chart tf30...........price telah berjaya retrace ke 38.2% dari last bearish move dari 147.76. Sekarang ini price memang berada di level/area kritikal point yang akan menentukan halatuju bagi pair ini..



maaf saya ada Seminar/Kursus sekejap lagi need to GO .....and then happy trading.


semoga hari ini memberi pip hijau buat anda semua...!!
-bawah tf 15 dan tf1H .........price akan ranging di dalam area tersebut(15M chart) sehingga salah satu break untuk trend kita hari ini........so bagi saya wait for truely breakout.....!!




Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL