Instaforex
Instaforex

Target EUR/USD

Bila saya send/POST mengenai target saya bagi pair EUR/USD minggu ini ramai yang mempersoalkan ........!!!!!

cuba lihat ini chart yang saya post pada 21hb(selasa).....Bawah.




cuba lihat sekarang ini ...............!!!(bawah)



Tidak mustahil bukan, seandainya kita tahu trend dan concept......Gunakanlah apa saja indi dan sistem yang boleh anda gunakan tetapi tanpa pemahaman concept dan pengertian yang baik dan mendalam tidak akan membuatkan anda mengenal dan tahu halatuju trend itu....!!

Semoga blog saya ini sedikit sebanyak memberi gambaran dan menambahkan pip-pip hijau buat anda. Dan kepada semua murid saya...ingin saya imbau kembali dan renungkanlah apa yang saya katakan di bawah INi ......


"Hanya Jauhari Mengenal Manikam"

------------wc-------------------

...........yang selalu care dan care akan anda semua........
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL