Instaforex
Instaforex

PRE LAUNCH - E.F.S version 2



Saya melihat ramai para trader tidak tahu dan tidak sedar bila dan masa sesuai untuk take profit (bank in profit). Dan bilakah retracement atau reversal itu terjadi dalam satu2 trend dan ini yang menyebabkan ramai trader yg mulanya profit menjadi floating. Atau masuk saja market, tiba-tiba market reverse atau dalam istilahnya retracement. Saya mempunyai satu sistem dan satu kaedah yang sangat berkesan untuk mengetahui bila dan masa retracement itu akan terjadi supaya anda tahu.. dan boleh menjadi panduan untuk bank in profit dan pada masa yg sama mengambil peluang atas kejadian retracemet tersebut untuk membuat lagi profit..

Fakta yang perlu anda tahu tentang retracement ..
ke 5 sma tf15 /tf30 saja boleh mencecah 30-60 pip.
ke 5 sma tf1H boleh sampai 70-100 pip
ke 5 sma tf 4H boleh sampai 100-200 pip.

Dan sistem saya itu saya namakan EFS version 2 yang pastinya indikator baru, concept baru, dan merupakan pembaikkan dari sistem EFS 1. Sistem ini boleh digunakan untuk semua time frame, untuk scalping mahupun untuk swing. Entry dan Exit yg baik dapat dikenal pasti...dan pastinya ciri-ciri yang ada pada sistem EFS 2 mengambil dan mengunakan concept dan ciri penekanan pada concept EFS 1.


Selepas hari raya ini saya akan melancarkan EFS version 2...!!! secara rasmi !!!
kalau berminat dan ingin mengetahui rahsia EFS version 2 ini...anda tahu bagaimana hendak menghubungi saya..

EFS version 2 pastinya mengubah segalanya tentang cara trade anda..!!!!!

ps..untuk kelas/seminar dan personel coaching seterusnya semuanya mengunakan EFS version 2 dan pastinya juga pemahaman dan penekanan mengenai concept EFS 1 masih diguna pakai..nantikan kemunculan EFS 2 hmm...hmmm...!!!!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL