Instaforex
Instaforex

Sekadar Renungan

Kepada mereka yang telah melanggan signal saya terima kasih..saya tidak menyangka bahawa support dan permintaan yang begitu ramai sekali dari anda semua. Terima kasih kepada saudara-saudara kita dari brunei dan indonesia dan juga dari seluruh malaysia.ketahuilah pilihan anda adalah tepat. Saya percaya yang melanggan signal tersebut ialah mereka-mereka yang telah mengikuti dan merupakan peminat setia blog ini. Saya percaya anda telah mendapat banyak manfaat selama sebulan lebih dari hasil analisa, signal dan forecast saya diblog ini. Seperti mana mulanya saya ingin menjadikan blog ini sebagai tempat rujukkan dan informatif kepada newbie dan semua bagi mengetahui forecast terkini dunia FOREX.

Saya percaya persinggahan anda di WillCare blogspot menjadi persinggahan yang penuh bermakna dan membawa harapan baru. Ramai yang kecewa dengan trade mereka, putus asa, hilang punca dan macam-macam lagi tetapi hadirnya blog ini memberi nafas dan semangat baru bagi anda. Anda semangat kembali, harapan anda mulai hidup dan anda mulai tekad berazam kembali untuk berjaya dalam dunia FOREX ini.

Ingatlah dalam bertrading kita tidak perlukan berpuluh-puluh indikator, malah banyak sistem. Jika anda mencari sistem yang namanya "The Holy Grail System"Sistem itu tidak wujud didunia ini. Jika anda menceburi FOREX ini untuk kaya esok harinya anda akan kalah dan terus kalah diFOREX ini.Jika anda fikirkan setiap detik dan saat untuk mendapatkan dan menebus semula kekalahan yang lalu, anda akan kalah dan semakin kalah di FOREX ini. Ingat Musuh yang paling utama dalam bertrading adalah minda anda sendiri...dan diri anda sendiri.

Its Not In Indicator, It is Fighting with your self, Fighting for Discipline, Againts Greed, Fear...Blind Entries.


Market ini "Blind " Market ini besar dan sangat besar dan kejam...bayangkan anda berlawan dengan seseorang yang berbadan besar dan kejam..Pastinya anda akan kalah. Oleh itu jangan lawan market yang besar dan kejam. Ikut trend kenal pasti trend itu. Kalau anda tahu trend dan tahu concept anda akan berjaya. Kita kena tahu teknik untuk menakluki market yg kejam dan besar ini. Bukan melawan tetapi mengikut trend. Trend or market is our friend, love market dan ikut trend..jangan lawan. Melawan-lawan trend inilah yang membuatkan ramai trader kalah dan habis di FOREX yang kejam ini.

Saya tidak perlukan berpuluh-puluh indikator di sini...yang saya perlukan ialah pemahaman Concept itu. Pemahaman yang baik itulah yang membolehkan saya melihat dunia dan market FOREX ini dengan jelas. Ini kuncinya....!formulanya kalau anda ingin tahu...!!!

kepada student saya yang lama-lama masa efs v1 lagi..Esok saya ada kursus/seminar saya ingin mengalu-alukan anda untuk bersama saya. Saya ingin kongsi rahsia EFS v2 kepada anda.

Kepada mereka diluar sana sekiranya anda ingin mengetahui rahsia concept saya melalui EFS v2 anda boleh menghadiri Seminar/Kursus saya.

Saya mendapat beratus-ratus dan beribu-ribu pip didepan saya sedangkan anda masih mencari-cari sentuhan dan keajaibpan anda..fikir-fikirkanlah..

"Hanya Jauhari yang Mengenal Manikam"


iCare, iGuide and iSupport
fr wc...

note:

akhirnya saya telah membuktikan kepada ex-student yang saya boleh buat....!!!melalui hasil analisa, forecast dan signal saya disini.....saya telah menghadiahkan ratus dan ribu pip sejak saya melancarkan blog ini...YES..YES !!!


Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL