Instaforex
Instaforex

GBP/JPY update



Saya melihat TL di atas ini acting sebagai good support dan resistance. Sebelum ini kita melihat beberapa hari price tidak lepas area ini bounce up balik beratus pip dari level/area strong support ini. Begitu juga tadi 2 kali price ini digagalkan oleh TL area/level ini juga. Kali ini dia bertindak sebagai good resistance.

As long TL ini masih bertindak dan bertahan(holds) sebagai good resistance . Saya masih bearish bagi pair ini. Break level/area ini mungkin kita akan melihat 151.67 iaitu 50% retracement dari last bearish move dari area 154.25 ke low tadi 147.08.

Bagi saya ini adalah level/area yg paling penting dan akan saya jadikan panduan.

Apa-apapun saya masih melihat bearish pada daily, weekly dan monthly.
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL