Instaforex
Instaforex

BLOG INI



ok terima kasih kerana mengikuti perkembangan di blog saya ini. Dan tahniah saya ucapkan kerana melalui blog ini memberi panduan dan ilmu trading buat saudara.Ok begini private forum itu adalah platform untuk mereka yg menjadi student saya. Kerana disana saya akan fokus untuk membimbing mereka yg telah mengikuti seminar/kursus saya. Kerana bayaran yang mereka bayar untuk kursus/seminar tersebut bukan pelajaran dan kursus sehari tetapi bayaran tersebut untuk bayaran bagi bimbingan dan support selama 3 bulan. Kerana bagi saya bimbingan selepas kelas itu sangat perlu. Saya percaya support dan bimbingan berterusan selama 3 bulan akan memberikan mereka satu pengalaman dan ilmu yang cukup berharga.

Mengenai analisa diblog ini saya akan masih teruskan seperti biasa ini bagi memberi laluan kepada ex-student saya sebagai sumber rujukkan. Dan juga kepada orang luar. Saya sedar kurangnya blog semacam ini yang memberi live daily forecast dan analisis.Jadi memang itu niat dan harapan saya dari dulu. Saya suka menulis dan memberi ilmu dan saya suka dengan yang saya lakukan sekarang. Saya gembira bilamana ada yang profit melalui analisa saya. Dan juga sedih bilamana ada trader yang terjun ke FOREX tanpa persediaan dan ilmu yang cukup. Dari dulu saya selalu katakan...."Market FOREX ini berkembang hingga menjangkau $3 trillion sehari bukan kerana faktor Kejayaaan tetapi kerana Faktor Kehancuran Manusia itu sendiri.".!! Forex itu tidak semudah seperti yang kita bayangkan dan fikirkan....bukan setakat jual dan beli tetapi lebih dari itu ...Saya melihat forex(price) itu sebagai satu kehidupan, satu character, satu sifat yang suka pergi kemana dia suka pergi . Dan yang pasti dia suka pergi ketempat-tempat dimana pernah menjadi persinggahannya dahulu. Itulah dia Support dan Resistance.

Pemahaman dan concept itu adalah yang penting ........dan ini yang saya pegang.!!


willcare


iCare, iGuide & i Support
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL