Instaforex
Instaforex

Next Strong Support



Maafkan saya baru saja saya post ......tadi tf15 chart support tsb dah break lebih 100 pip .....terlalu cepat price ini. Ok ada yg tanya saya dimana lagi next strong support bagi pair ini...cuba lihat di situlah next strong support bagi pair ini. Price ini perlu melawan this good support untuk move lebih jauh. So inilah satu-satunya pertahanan terakhir yang ada bagi pair ini yang saya lihat setakat ini...

itulah saya selalu menjadikan strong support atau resistance tempat take profit atau add more post....!! so anda kena hati2 dimana terdapatnya strong S/R ini. Pemahaman yg baik tentang concept S/R ini akan banyak membantu anda...!!

Yang saya pelik ada trader tambah short tempat di mana strong support dan resistance. Concept kena faham...ini adalah benda basic.Yang patutnya sebagai seorang trader anda tahu di mana hendak take action and get ready.

Pemahaman tentang concept trading yg betul banyak membantu saya........Gunalah beratus indi sekalipun tetapi kalau anda tidak tahu tentang concept yang betul anda tidak akan boleh menjadi good trader. Ingat Concept itu paling penting...!!


Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL