Instaforex
Instaforex

POSSIBLE GARTLEY

Have a look chart that am attach at here…saya melihat dengan jelas di tf GJ 1H ini seolah-olah menyerupai pattern bullish gartley. Ini adalah chart yang saya draw melalui pemerhatian saya bahawa pair ini membentuk satu formation gartley. Dimana saya telah menandakan point-point yang utama di situ. X, A,B,C, D dan target yang saya lukis dgn garisan merah putus-putus. Dan kalau melihat daripada post saya sebelum ini saya melihat wujudnya satu formation H&S pattern dan bila saya melihat adanya kemungkinan Gartley menguatkan analisa saya bahawa price akan drob dulu ke 227.50/40 (fibo 161.8)....and then after this gartley completed first that I will target is 228.68.

just my two cents..

willcare

Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL