Instaforex
Instaforex

Possible H&S


Perhatikan chart yang saya attach di sini .....


Bergantung dengan pendapat masing-masing, bagi saya saya melihat chart tf 1 H GJ tersebut sebagai head & shoulder yang belum complete. Head telah terbentuk di 229.99, left shoulder di 229.40 dan right shoulder di 229.38. Kita melihat bahawa 100 ema (MERAH) beberapa kali menjadi good support di situ . Next target saya minggu depan price akan ke 200 EMA(BIRU) area 227.72. Bila lepas 200 ema dan sign untuk reversal candle belum keluar saya akan target untuk 200 SMA(HITAM) di 227.18…….Tapi perlu diambil perhatian juga bahawa terdapat strong support di area 227.48.Dan selepas Head and Shoulder ini completed saya percaya price(GJ) ini akan heading ke 231.30(50% fibo) untuk melengkapkan daily retracement yang masih belum complete. Kemudian selepas itu price akan drob ke 224.80/60.

Just my two cents…!!

Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL