Instaforex
Instaforex

28/04/09

Seperti pada tf4H yang telah saya post sebelum ini ...saya juga melihat breakout dan broken yang jelas pada daily chart bagi pair GBP/JPY ini. Dan saya melihat possibility yang besar bagi price ini untuk membuat retracement ke 50% fibo 135.17(118.82 - 151.52). Kerana saya melihat sejak price ini naik dari 118.82 ke 151.52 lebih kurang 3000 pip lebih saya belum lagi melihat retracement ke area yang paling di sukai iaitu 50% dari bullish move tersebut. So bila clear breakout pada daily chart ini saya melihat possibility price ini akan heading ke area yang saya maksudkan.. dan area yg saya tandakan tersebut berpotensi sebagai target. And one more thing saya masih berpendapat dan berkeyakinan penuh bahawa penurunan ini hanyalah sebagai minor retracement saja kerana major trend ini adalah major retracement ke monthly 167/177. So saya akan menjadikan area 135.76/50 sebagai area buy from dipp /support dalam rallies ke 167 dan 177.

Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL