Instaforex
Instaforex

Tahniah pip hijau




Ini adalah gambaran keadaan dan kedudukan dimana lokasi price ini berada bagi pair ini bila saya mengunakan chart tf4H ......

nampak sangat jelas di mana saya melihat bahawa 138.99 itu adalah major support dan saya juga melihat sebenarnya price selama ini berada dalam decending trendline..TL hijau atas adalah major bearish TL.

tadi saya melihat price betul-betul bounce dari TL ini ..!

Ini key yg sangat penting......kerana saya melihat price akan test balik lower pada TL ini...Di mana break pada lower TL ini dan closed below this TL akan membawa price ini drop lebih jauh ....dan saya percaya kita boleh melihat kehadiran 131.90, 128.20 dan 122.88..

seperti yg saya katakan 3 hari lepas bila closed below 50 ema tf4H kita akan mengucapkan selamat tinggal kepada 142, 140 , 141 139 dan welcome kepada 136, 135, 134....dan bilamana kita break pada lower TL ini kita akan say hello kepada 132, 130 ,129, 128


Kerana truely break pada TL ini akan membawa move yg signifikan...

happy pip bagi semua ...!!
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL