Instaforex
Instaforex

Kemaskini Untuk Februari.

Selamat tahun baru sekali lagi kepada student dan visitor blog saya ini,

Untuk maklumat umum, saya telah mengemaskini beberapa perkara berikut:

*Seminar Live Trade
  1. Seminar akan dibuat semasa live trade, jadi semasa seminar saya mengharapkan anda memperbanyakkan soalan teknikal kepada saya.
  2. Saya menggalakan anda datang kelas ulangan jika anda ingin menguatkan konsep yang saya terapkan, saya tidak mengenakan sebarang bayaran kepada anda kecuali kos hotel diambil (Makan & Minum dan Class Seating)
  3. Bayaran hendaklah dibuat sebelum 3 hari seminar bermula untuk memudahkan proses, dan resit pembayaran adalah pas masuk ke seminar saya, sila bawa resit /bukti pembayaran ke kelas dimana saya akan mengutip untuk semakan.
  4. Private forum akan diupdate 3x sehari oleh saya untuk memudahkan rujukan student.


*Signal
  1. Server signal ditukar kepada server baru mulai minggu hadapan 10/2/2009 kerana masalah penghantaran signal (lambat sampai ke handphone), semoga masalah ini selesai.
  2. Signal akan diberi melalui email dan kepada subscriber sedia ada dan yang baru akan menggunakan email sepenuhnya dan tidak menggunakan private forum untuk signal. (Forum akan diupdate signal sahaja)Kepada yang telah tamat subscription anda, saya akan memberikan 3x signal tambahan sebelum saya memberhentikan subscription anda (Subscriber bulan Nov dan Disember harap maklum).
  3. Sebarang masalah signal sila gunakan email ke support@willcarefx.com dan tajuk hendaklah diletakkan Signal di kepala tajuk anda untuk memudahkan rujukan antara dua pihak.
*Blog

  1. Saya akan update blog ini lebih menyeluruh dan lengkap dari segi analisa dan forecast,
  2. Sesetengah rujukan mungkin sama dengan analisa dalam private forum dan signal yg akan saya hantar, tetapi untuk makluman , private forum dan signal akan lebih memanfaatkan anda dimana blog ini hanya berfungsi sebagai preview dari saya sahaja. (walaubagaimanapun anda boleh menggunakan blog ini sebagai rujukan).
*Kelas Asas Forex

  1. Kelas asas forex (www.asasforex.com) akan dilancarkan secara rasmi pada minggu hadapan.
  2. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada support@willcarefx.com

Ok, Happy Holiday..

Willcare..
Instaforex

Willcare Forex

FOREX ANALYSIS, FORECAST & SIGNAL